czwartek, 12 lutego 2009

Pożegnanie?

Mam dla Was jedną, może i smutną, a może i dobrą wiadomość - nie będę już prowadziła tego bloga na blogspocie.

Było mi tu bardzo miło. Ten portal różni się od http://www.pies.pl/ - nie ma kopiarzy (choć niezupełnie:/), nikt się nie kłóci, ale jakoś niewygodnie mi się tutaj pisze i coraz bardziej zaniedbuję blog. Żałuję tego, bo wiele osób go obserwowało, ale cóż - wszystko co dobre kiedyś się kończy.

Teraz jednak mam dla Was dobrą wiadomość - będę kontynuowała go na dwóch portalach: bloxie i "Klubie Pies" (wiem, e bez sensu dwa blogi praktycznie z tymi samymi notkami, ale jakoś tak mi się znajomi podzielili ;).

Obydwa blogi są aktualne, tyle e na tym pierwszym znajdują się moje myśli, dni spędzane z Misią itp, a na drugim umieszczam tylko skopiowane z pierwszego bloga wydarzenia dotyczące Misi






Dla osób, których blogi często odwiedzałam i komentowałam - nie matrwcie się, nadal będę Was odwiedzać, ale ja nie będę pisać swego pamiętnika.

Bloga na razie nie usuwam, ale kiedy będę miała pewność, że całkiem 'opustniał', wtedy to zrobię.

4 komentarze:

susinka12 pisze...

chyba się nie gniewasz że skopiowałam twój obrazek (ten z misią na zielonym tle) bo bardzo mi się spodobał i chce go mieć na swoim kompie(jak coś to usunę) i jak coś to pisz mam wrażenie że się nie gniewasz :D

Ascomanka pisze...

Chyb a się pogniewa, ale zobaczymy.:/ Zeganj Hanka!Żart!heh. Obydwa będę odwiedzać.Tak po za blogiem; zazdroszczę Adze Jimmiego.:-(

Shaunell pisze...

Ascomanka pisze...
"Chyba się pogniewa, ale zobaczymy:/".
A czemu mam się pogniewać?! ;/
A Ty, susinko, oczywiście możesz :) Ładny co nie? xD Photos'ki wykonały.

Alicja Łepek pisze...

Te "photoski" cały czas mają gg, nie mają gg, mają gg. :O

Tak na zmianę. Ale miłe i pracowite to dziewczyny. No i utalentowane ;-)